FAQ

FAQ

Italiaanse producten

  • Komen al jullie producten uit Italië?

    Jazeker, MangiAbruzzo importeert al haar producten vanuit Italië. Zo kan Nederland ook kennismaken met de lekkerste Italiaanse producten & delicatessen.

  • Zijn jullie producten biologisch?

    Biologisch geproduceerde producten staan bij ons hoog in het vaandel.  Probeer eens onze biologische wijnen of Parmegiano's.


    Echter is niet alles wat wij leveren biologisch,  dit valt per product in de omschrijving te lezen. Twijfelt u over een bepaald product? Neem dan contact met ons op!


  • Wordt het assortiment periodiek aangepast?

    Wij streven er naar om uw als klant zoveel mogelijk nieuwe producten te laten proeven. Houd onze webshop in de gaten voor nieuwe producten in ons assortiment.

  • Hoelang zijn de producten houdbaar?

    Onze producten zijn voorzien van een tenminste houdbaar tot  (t.h.t.) sticker. Het komt voor dat wij de producten uit de originele verpakking halen om er kleine eenheden van aan te kunnen bieden. Deze producten zullen wij altijd luchtdicht herpakken en voorzien van een t.h.t. sticker.

Prijzen

  • Zijn de prijzen op de website inclusief btw?

    Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief btw.

Verzending

  • Waar verzenden jullie naar toe?

    Wij versturen naar alle adressen in Nederland. 

  • Hoelang duurt het voordat u uw bestelling ontvangt?

    Standaard verzending duurt circa 2-3 werkdagen. Afhankelijk van het soort transport (gekoeld) kan hier enige afwijking in zitten.

  • Vanaf welk bedrag kan er een bestelling worden geplaatst?

    Het minimale orderbedrag bedraagt €30. Eventuele verzendkosten worden hierin niet meegerekend.

  • Wat bedragen de verzendkosten?

    Voor standaard verzending wordt €6,95 gerekend. Bij bestellingen boven de €75 is de verzending gratis.

  • Wat te doen wanneer een bestelling niet op tijd bezorgd wordt?

    Onze verzendingen zijn voorzien van een Track&Trace code. In het geval dat een order niet op tijd wordt bezorgd, neem dan contact op via info@mangiabruzzo.nl. Wij zullen nagaan waar uw bestelling is en ervoor zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd.

  • Kan ik ook een bestelling ophalen?

    Jazeker, wij zijn dagelijks aanwezig in ons Proeflokaal Olido! waar u uw bestelling kunt ophalen. 

Retouren

  • Mag ik een bestelling retourneren?

    Al onze producten hebben een beperkte houdbaarheid waardoor er geen wettelijk bedenktermijn van toepassing is.  Indien een bestelling gebreken vertoont kunt u contact opnemen via info@mangiabruzzo.nl. Dan zal er worden gezocht naar een passende oplossing.

  • Wie betaalt de retourkosten?

    Retouren zijn op kosten van consument, enkel in het geval van gebreken kan MangiAburzzo besluiten om de retourkosten op zich te nemen.

Horeca

  • Kan ik als horecaondernemer ook bij MangiAburzzo terecht?

    U kunt als horecaondernemer zeker bij MangiAbruzzo terecht. Wij hanteren speciaal voor de horeca een andere prijsstelling. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is het horeca formulier in te vullen. Zodra wij u als klant hebben aangemeld, ziet u de speciale horeca prijzen.


    Klik hier om u aan te melden als horeca ondernemer.

Share by: